Translate

2012/02/18

A sokoldalúság díja

Nagyon szépen köszönöm Boglárkának
és Anitának a díjat !



A díjjal járó teendőim, hogy írjak magamról 7 dolgot, tovább adjam 15 blogolónak, és erről értesítsem őket.
No akkor a 7 dolog.......
1.Szeretek gyöngyöt fűzni és vadászgatni ....
2.Utálom festeni a hajamat, de egyre több ősz hajszálam van , ráadásul már 20-évesen is volt ősz hajszálam...........pfujjjj.
3.A virágok közül a kedvenceim:gyöngyvirág,orgona ,liliom,szegfű...
4.Egyik nap rájöttem a fiamon a kamaszodás jelei kezdenek megmutatkozni .....és persze arra is rájöttem, hogy ezentúl gyakrabban mondogathatom magamban ...türelem ,türelem !!!
5.A vasalással ki lehet kergetni a világból.
6.Rossz szokásom : még este is képes vagyok kávét inni .
7.A nadrágot jobban szeretem mint a szoknyát v.a ruhát .

Te jó ég 15 blog?????De hát én sokkal többnek szeretném továbbadni .

1.Ajne
2.Alíz
3.Mutterry
4.Orsina
5.Memo
6.Amy's
7.Mia
8.Edit
9.Ewa 83
10.Szikati
11.Andrea
12.Maya
13.Ági
14.Vadalma
15.Beszter

15 megjegyzés:

  1. Koszonom kedves Marilla ,hogy ram is gondoltal:)
    A kamaszkori idegbajon tul kell lepni:) tizig szamolj mindig es arra gondolj hogy ugyis kinovi hamar.
    Mit jelent az hogy vasalas ? :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást a gyerkőccel kapcsolatban .A vasalás???Hát kérlek az azt jelenti, hogy a gyűrött ruhádat vagy ágyneműt stb...kínok közepette megpróbálod egy forró vasalóval simára e.gyengetni ,simítani ,remélem érthető volt Amy????puszi

      Törlés
  2. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat Marilla! Nagyon kedves vagy! A türelemmel én is így vagyok. Ja! Azt sem tudom, hogy hol van a vasalóm!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a díjadhoz,igazán megérdemelted!!
    Nagyon köszönöm,hogy gondoltál rám!!
    Szép napot kívánok:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy gondoltál rám!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen aranyos vagy!!!
    Sokmindenben egyetértünk, például sorstársak vagyunk a hajfestéses dologban, a kávéval és a nadrággal is ugyanígy vagyok és nekem meg az öcsém van benne már javában a kamaszkorban, ami néha nagyon kiborító tud lenni. :))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a díjat Drága Marilla! Ahogy olvasom, többen járunk hasonló cipőben :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!!! :) Ami a hét dolgot illeti, nagyon így vagyok vele én is, kivéve talán gyermekemet, aki most lesz három... :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment!
Thank you so much to say!
Ich danke Ihnen so viel zu sagen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...